MAR CORRENTE είναι ο Εύριπος. Πάντα τα νερά του κινούνται βιαστικά. Πότε έρχονται από τον βορρά και πότε ξεκινούν από τον νότο. Αυτά τα νερά τα αγαπώ γιατί φέρνουν μαζί τους πλοία με φώτα, σκάφη με άσπρα πανιά και ψηλά κατάρτια, φέρνουν έρωτες, αγάπες, αναμνήσεις, ιστορίες, διηγήσεις και άλλα πολλά.

Κώστας Παππής - Γεωργίου

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

Ανδρέας Καμπάς (1919 – 1965)



 ΘΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ

Το ξέρω
πως τώρα που θάρθει η άνοιξη
θα μου μιλήσει.

Θα μου πεί για τ` ανοικτά πανιά
πάνω στις γαλάζιες θάλασσες
που τρέχουνε και σμίγουνε με τα όνειρα.

Θα μου πεί για τα δελφίνια
που ρυθμικά αργοφαίνονται
στο βάθος του ορίζοντα
σαν ασυνάρτητες γλυκιές ελπίδες

Θα μου πεί για τα πολλά χρωματιστά
λουλούδια της
που θα ξαναπνίξουνε τους κάμπους
σαν τα χαρούμενα φιλιά.

Θα μου πεί για τις νέες καρδιές
που θα φουσκώσουν πάλι
όλο χαρά και έξαψη.

Θάρθει και πάλι η άνοιξη
και σαν διάπλατη σημαία
θα κυματίσει στον αέρα
θριαμβευτικά.

Το ξέρω, το ξέρω πως θα μου μιλήσει,
και πως θα θέλει να μου πεί
κάτι πιο ουσιαστικό
κάτι πιο μεγάλο

Μα δεν ξέρω την γλώσσα της
δεν την καταλαβαίνω


και τυραννιέμαι.

Αποτέλεσμα εικόνας για ανδρεας καμπας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου